تابلو فلکسی فیس و بنر

تابلو فلکسی فیس و بنر گزینه خوبی برای تابلوهای مغازه ، فروشگاهها ، تابلوهای عابر پیاده و بیلبوردها میباشد.

تفاوت فلکسی فیس و بنر
  • نوع جنس فلکسی به شیوه ایست که نور را از خود عبور میدهد
  • در حالی که بنر این قابلیت را ندارد و معمولا نور از جلو به آن تابانده می شود

تابلو های فلکسی و بنر:

یک مدیای backlight  بوده که از یک فیلم نیمه شفاف pvc که توسط آکرولیک تقویت شده تشکیل شده این فیلم علاوه بر توانایی عبور نور با توجه به الیاف آکرولیک از استحکام کششی بسیار بالایی برخوردار می باشد عواملی نظیر مقاومت در برابر گاز ازن ، اشعه ماورای بنفش ، میزان ازدیاد طولی در برابر کشش لحظه ای و متوالی و میزان جذب خود فلکس از عوامل کیفیتی این مدیا می باشد و کیفیت چاپ بستگی به نوع کوتد فلکس دارد عمر این مدیا بستگی به نوع کیفیت بین 3 تا 7 سال می باشد . نظر به این که فکسی فیس به علت خواص منحصر به فرد خود در دوام و عبور نور منحصراً به عنوان مدیای چاپ جهت مصارف تبلیغاتی پشت نوردار مورد استفاده قرار می گیرد . ساخت تابلوهای تبلیغاتی سر درب فروشگاه ها ، بیلبرد ها و ساخت مصارف از این مدیا است .

تابلو فلکسی مکعبی است با قطر 21 سانتیمتر با سفره فلکس و نور مهتابی ساخته میشود.

چاپ رنگی بنر باکیفیت

بنر چیست ؟

بنر روش انتقال پیام تبلیغاتی است که طرح گرافیکی دارد و شامل تصاویر و متون است .

در واقع بنر یک پرچم است که یک پیغام ، لگو، سمبل را به مخاطبان خودمنتقل می کند .

امروزه بنرهای تبلیغاتی یکی از کارآمدترین و موثرترین روشهای تبلیغات است . ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیک و با شیوه هنری، شمای کلی بنر می باشد. بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی و چاپ می گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می دارند.
تابلو فلکسی فیس و بنر یکی از گزینه های گزینه مناسب برای فضای خارجی است.

بنر نیز مثل فلکسی دو نوع چینی و کُره ای دارد و هر دو نوع آن گراماژی بین هشت اُنس تا سیزده اُنس را دارند ، تفاوت بنر چینی با بنر کُره ای در کیفیت چاپ و مقاومت بنر است . بنر کُره ای از کیفیت چاپ بالا و همچنین مقاومت بالاتری نسبت به بنر چینی برخوردار است ، بنرهایی که برای استفاده معمولی میباشد معمولا ده اُنس چاپ میشوند ولی اگر بنر را برای تابلوهای سر در فروشگاه استفاده می کنید که قرار است نور از جلو داشته باشند ، توصیه می شود از بنر سیزده اُنس استفاده کنید ، البته میتوانید در این مورد با تابلو ساز خود مشورت کنید .

همچنین در نظر داشته باشید که فلکسی معمولا کمی تیره تر از بنر چاپ می شود ، دلیلش هم به خاطر وجود لامپ مهتابی داخل تابلو است ، چنانچه فلکسی مانند بنر چاپ شود در طول شب که مهتابی داخل تابلو روشن میشود کار چاپ شده شما تا حد زیادی بی حال و بی رنگ و رو خواهد شد.

  • چاپ پستر بیلبورد های شهری
  • چاپ بنر بیلبورد های شهری
  • چاپ پستر تبلیغاتی سینما
  • چاپ بنر تبلیغاتی سینمایی