طراحی ست اداری

ست اداری به مجموعه ای از اوراق اداری شرکت ها یا سازمان ها  گفته میشود .این مجموعه اوراق اداری شامل  سربرگ ،فاکتور، کارت ویزیت ، پاکت نامه و یادداشت و … می باشد.

همانطور که طراحی لوگو تاثیر به سزایی در فروش محصول و برندینگ دارد ، طراحی یک ست اوراق اداری نیز میتواند به اندازه آن حايز اهمیت باشد.طراحی ست بیانگر شخصیت و هویت آن سازمان و شرکت می باشد . هدف از طراحی  ست اداری در وهله اول زیبایی و برند سازی است که باعث اعتبار بخشیدن وهویت دادن به آن مجموعه و شرکت یا موسسه میشود.

.